Monday, January 31, 2011

Bread and Butter A/W 2011 - Bread and Butter Outono / inverno 2011

The BREAD & BUTTER – tradeshow for selected brands, which took place last week from 19-21 January 2011 in the historic Berlin-Tempelhof airport . Over an area of more than 70,000 m², around 600 brands, labels and designers from the Street- and Urbanwear segment presented their A/W 2011 collections.
Karl-Heinz Müller, President of BREAD & BUTTER GmbH reports: “We have broken all records with this edition of BREAD & BUTTER: more visitors from even more countries and many extremely satisfied buyers. There was no sign of any financial crisis here.”
BREAD & BUTTER presented itself as even stronger and more international than before and with its “Absolute” motto, the event reflected the uniqueness and creativity of the entire industry. For three days and three nights, Berlin-Tempelhof Airport became an international meeting point for business, communication and inspiration.
Karl-Heinz Müller: “My belief has been confirmed once more: the return to Berlin was an absolutely spot-on decision. Berlin is the place to be and has increased its profile and established itself internationally as ’the capital of Street- and Urbanwear’.”
A Bread and Butter, feira de marcas selecionadas, que se realizou de 19 a 21 janeiro 2011 no histórico aeroporto de Berlim, o Tempelhof. Com uma área de mais de 70.000 m², cerca de 600 marcas e designers do segmento Street and Urbanwear, apresentaram as suas coleções de inverno 2011.
Karl-Heinz Müller, presidente da BREAD & BUTTER GmbH diz: "Batemos todos os recordes nesta edição da BREAD & BUTTER: muito mais visitantes de diferentes países ainda mais compradores extremamente satisfeito. Não houve nenhum sinal de crise financeira aqui. "
BREAD & BUTTER apresentou-se como mais forte e internacional do que antes e com o seu lema "absolute", o evento reflete a originalidade e criatividade de toda a indústria. Por três dias e três noites, o aeroporto Berlim-Tempelhof tornou-se um ponto der encontro internacional para negócios, comunicação e inspiração.
Karl-Heinz Müller ainda diz : "A minha convicção foi confirmada mais uma vez: A decisão de retornar à Berlim foi absolutamente em loco. Berlim é o lugar para estar e aumentou o seu perfil e estabeleceu-se internacionalmente como "a capital de Street e Urbanwear ".

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