New year, new look.
Lacoste is embracing a different advertising aesthetic for 2011. The brand has introduced a new campaign, "Unconventional Chic," to replace its "Un Peu d'Air Sur Terre" advertisements which featured groups of models photographed in mid-air, a concept Lacoste had been using for the past 10 seasons.
"Unconventional Chic" stars models including Liya Kebede and Anja Rubik, wearing the brand's signature white polo shirts over formal dresses and evening wear. The ads were shot by Mert Alas and Marcus Piggott, the first time the photographers have worked with Lacoste.
"After five years it was time for a change," Lacoste CEO, Christophe Chenut, explained."The previous ads were very product-focused and we felt we needed a campaign that was an affirmation of the brand statement as a whole... We're showing that you can be chic in a different way, not just when you are dressed up for a party or for the office."
To know more go to: Lacoste U.C
Ano novo, look novo.
Lacoste está abraçando uma estética diferente para 2011. A marca lançou uma nova campanha, "Unconventional Chic", para substituir as suas campanhas "Un Peu d'Ar Sur Terre" que contava com grupos de modelos fotografados no ar, um conceito Lacoste utilizado por 10 temporadas.
"Unconventional Chic" estrela modelos, incluindo Liya Kebede e Anja Rubik,usando a assinatura da marca, pólos brancas sobre vestidos formais e de gala. Os anúncios foram fotografados por Mert Alas e Marcus Piggott, primeira vez que os fotógrafos trabalharam com a marca.
"Depois de cinco anos era hora de mudar", explica Christophe
Chenut,
CEO da Lacoste"os anúncios anteriores foram muito focados nos produtos e sentimos que precisávamos de uma campanha que fosse uma afirmação da marca como um todo.... Estamos mostrando que você pode ser chique de um jeito diferente, não apenas quando você está vestido para uma festa ou para o escritório. "
No comments:
Post a Comment