Diesel introduces the newest line of sneakers with a breakthrough approach: featuring instructions on how to use sneakers for kicking the right asses, the campaign has a strong digital approach. But it doesn’t end just in Facebook and the blogs. Diesel also unearthed an ass-kicking machine from the Bolshevik Revolution. And they wrote a letter to the Olympic Committee to have ass-kicking accepted as an Olympic discipline in London 2012. All these incredible efforts can be found in the Sneakers FW’10 catalogue, which will be available in stores as of now. Shot in Buenos Aires by Nacho Ricci, the campaign was developed by the Argentinean agency, Santo, jointly with the Diesel Creative Team.
Enjoy the 3D video of the campaign below.
[Diesel apresenta a nova linha de tênis com uma abordagem inovadora: com instuções de como usar seu tênis para chutar traseiros, a campanha tem uma forte abordagem digital. Mas não acaba só no Facebook ou nos Blogs. Diesel também desenterrou um "chutador de traseiros da revolução Boshevik. e escreveram uma carta para o comitê Olímpico para aceitar o "chutador de traseiros" como modalidade Olímpica em Londres 2012. Todos esses esforços podem ser encontrados no catálogo de inverno 2010 que já está disponível. Fotografado em Buenos Aires por Nacho Ricci, a camapnha foi desenvolvida pela agência Argentina, Santo, em parceria com o time criativo da Diesel.
Assista ao video da campanha feito em 3D abaixo.]
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